Další závod: PRAHA 23.2.2019

Otázky a odpovědi

Na jakém povrchu se běží závody?

Každé město má svou specifickou trasu, jejíž mapu naleznete vždy u každého závodu. Chcete běžet s kočárkem, jste nevidomí nebo máte jiné omezení? Neváhejte napsat na dotazy@eventmedia.cz.

Vzhledem období se může stát, že povrch trasy bude pokryt sněhem apod.

Nejsem ve startovní listině?

Mohlo se stát:

1) Registrovali jste se, ale neuhradili jste startovné do 10 dnů, proto se registrace deaktivovala. Stačí však ve stanoveném termínu před akcí uhradit startovné a registrace se aktivuje.

2) Poslali jste platbu, ale ta se z nepřiřadila k registraci.

 2a) Pokud je alespoň 4 dny před akcí, napište na dotazy@eventmedia.cz žádost o prověření vaší registrace        (včetně potvrzení o zaplacení od vaší banky)

2b) Pokud je 3 dny před akcí, tak prosím doražte na závody s potvrzením o zaplacení od vaší banky a s vyplněnou přihláškou přistupte ke stolku "VIP a nové registrace". 

3) Vytvořili jste si profil v registračním systému, ale nevytvořili jste registraci k závodu. Jednoduše to zjistíte po přihlášení do systému www.eventreg.cz a v levé nabídce najdete "moje registrace".

Chci vyzvednout startovní balíček kamarádovi, co udělat?

Pokud vyzvedáváte balíček někomu jinému, je třeba doložit plnou moc k tomu vás zmocňující v tištěné podobě.

Co si mám přinést s sebou na registraci?

  • Na registraci si s sebou vezměte Váš osobní doklad, jako je občanský průkaz, řidičský průkaz, a samozřejmě dobrou náladu.
  • Pokud vyzvedáváte balíček dětem, připravte si prosím kartičku zdravotní pojištovny, pas, atd.
  • Pokud vyzvedáváte balíček někomu jinému, je třeba doložit plnou moc vás k tomu zmocňující.

Když jsem nezaplatil, přihláška zmizela, musím se přihlašovat znovu?

POKUD NENÍ ZÁVOD VYPRODÁN, pak zkontrolujte si nejdříve, zda skutečně jste registrovaní (www.eventreg.cz - přihlásit se - moje registrace). Pokud jste a stíháte uhradit viz datum konce online registrace, pak můžete provést platbu na vám zaslané platební údaje. Pokud je již po datu konce online registrace, tak prosím platbu neposílejte

 

Jak si mohu objednat tričko/čelenku?

  • Při registraci na daný závod vám systém nabídne možnosti dostupné pro daný závod. 
  • Pokud jste při registraci nezadali tričko/čelenku a chtěli byste si je doobjednat a není po datumu konce objednávek (viz propozice daného závodu), pak napište na dotazy@eventmedia.cz žádost o dokoupení trička/čelenky.

Kolik je cena startovného?

Cenu startovného naleznete vždy v propozicích závodu. Menu-Závod-Propozice –Přihlášky. Zde naleznete vše okolo startovného. 

Mohu stornovat startovné?

Startovné nelze vrátit. Můžeme Vám ho převést na jinou osobu, nebo jiný závod série.

1. Převod na jinou osobu on-line do data konce online registrací (viz propozice závodu):

Náhradník/ce se musí v prvé řadě zaregistrovat do systému www.eventreg.cz. Po dokončení registrace náhradníka/ce prosím zašlete emailové adresy vaše a náhradníka/ce užité při registraci na email dotazy@eventmedia.cz . O zbytek se postaráme.

2. Postup při změně registrace na místě: 

Je potřeba vyzvednout si na místě původní registraci s číslem (buď vy osobně nebo poskytnout plnou moc). Náhradník si pak musí vyplnit přihlášku. S přihláškou a původním startovním číslem dojde k pultu/stánku "nové registrace". Zde uhradí 50Kč, poplatek za převod na místě. Toto vše je potřeba zajistit s dostatečným časovým předstihem před startem v čase registrací na daný závod (viz propozice závodu).

3. Převod na jiný závod v rámci série Winter Run

O tuto změnu lze požádat nejpozději 7 pravocních dnů před daným závodem. Přihlašte se k náhradnímu závodu a napište na dotazy@eventmedia.cz

4. Převod na jiný závod mimo sérii Winter Run

 O tuto změnu lze požádat nejpozději 10 pravocních dnů před daným závodem. Přihlašte se k náhradnímu závodu na www.eventreg.cz a napište na dotazy@eventmedia.cz. Případný rozdíl startovného dořešíte s ním kolegou/yní.